02:17 - FATSA’DA MİDE BULANDIRAN MANZARA
00:15 - Ordu’da Emekliler Ayaklandı: Yüzde 50 Su İndirimi Vaadi
00:07 - Fatsa Belediyesi Eski Hizmet Binası Yeniden Belediyenin!
02:04 - KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
01:55 - FATSA RAMAZAN IŞIKLARIYLA AYDINLANDI
02:03 - Ordu’nun Nüfusu 768 Bin 87 Oldu
01:55 - FATSA BELEDİYESİ YEŞİL ALANLARI BAHARA HAZIRLIYOR
01:52 - FATSA BELEDİYESİ KIRSALDA HİZMETE HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR
00:51 - FATSA’NIN YOLLARI MODERNLEŞİYOR
02:40 - FATSA’DA GECE MESAİSİ: ASFALT ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, görevinden istifa ettiğini Twitter hesabından duyurdu. AK Partili Yılmaz, Twitter mesajında, “Söylenecek o kadar söz var ki, hepsini kalbimin derinliklerine atıyorum. Küllensin diye… 23 yıllık aktif siyasi hayatıma son veriyorum. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Ben hakkımı helal ediyorum. Sizler de helal ediniz. Allah’a emanet olunuz” dedi.

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.