02:17 - FATSA’DA MİDE BULANDIRAN MANZARA
00:15 - Ordu’da Emekliler Ayaklandı: Yüzde 50 Su İndirimi Vaadi
00:07 - Fatsa Belediyesi Eski Hizmet Binası Yeniden Belediyenin!
02:04 - KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
01:55 - FATSA RAMAZAN IŞIKLARIYLA AYDINLANDI
02:03 - Ordu’nun Nüfusu 768 Bin 87 Oldu
01:55 - FATSA BELEDİYESİ YEŞİL ALANLARI BAHARA HAZIRLIYOR
01:52 - FATSA BELEDİYESİ KIRSALDA HİZMETE HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR
00:51 - FATSA’NIN YOLLARI MODERNLEŞİYOR
02:40 - FATSA’DA GECE MESAİSİ: ASFALT ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
Koronavirüs tüm dünyada yayılmaya devam ederken salgın sadece insanların yaşamını değil sokak hayvanlarının hayatını da olumsuz etkiledi. Koronavirüs salgını sebebiyle restoran, kafeterya ve benzeri yerlerin kapanması, vatandaşların da”Evde Kal”çağrılarına uyması nedeniyle sokakta yaşayan canlıların yiyecek bulması zorlaştı. Fatsa Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler de bu doğrultuda harekete geçerek ilçenin birçok noktasına sokak hayvanları için mama bıraktı. Caddelerde ve parklarda bulunan mama kaplarına da sokak hayvanlarının aç ve susuz kalmamaları içinmama, yem ve su takviyesidüzenli olarak yapılıyor. Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar’da mama dağıtan ekiplere eşlik ederek Sakarya Parkında ve 15 Temmuz Özgürlük Meydanında sokak hayvanlarına kendi elleriyle mama verdi. “BİZLERE HERZAMANKİNDEN DAHA ÇOK İHTİYAÇLARI VAR” Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar burada yaptığı açıklamada, “Korona virüs salgını nedeniyle ilçemizde tedbirleri en üst seviyede tutmaya çalışıyoruz. Hayatı paylaştığımız, bizlere her zamankinden daha çok ihtiyacı olan sokakta yaşayan sevimli can dostlarımız içinde ilçemizin belirli noktalarına bıraktığımız mama ve su kaplarına düzenli olarak mama takviyesi yapıyoruz. Ayrıca ekiplerimizin çalışmalarıyla da kanatlı can dostlarımızın rızkına vesile oluyoruz. Onlar dışarıda rahat, hayvan severlerimizin de içi rahat olsun. Zorlu bir süreçten geçiyoruz inşallah elbirliğiyle bu süreçten başarılı bir şekilde sağlıklı günlere ulaşacağımızı umuyorum.” dedi.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.